Prepravné podmienky pre všetky spôsoby prepravy

Informácie v tomto dokumente špecifikujú všeobecné podmienky služieb, poskytovaných firmou Nature Republic s.r.o.

 

Možnosť osobného odberu aj vrátenie tovaru

Ste z okolia Rychvald a vyhovoval by vám viac osobný odber? Tovar si môžete vyzdvihnúť v našom centrálnom sklade: CzechLogistic, na ulici Hornická 1790, 735 32 Rychvald. Osobné prevzatie je možné len na základe online objednávky. O tom, že bol tovar pripravený Vás budeme informovať prostredníctvom SMS správy a emailom. Tovar je zvyčajne k dispozícii na osobný odber do niekoľkých hodín, najneskôr však do 48 hodín. Tovar si prosím príďte vyzdvihnúť až keď k tomu budete vyzvaní!

 

Adresa na vyzdvihnutie tovaru aj vrátenie tovaru:

 

CzechLogistic

ul. Hornická 1790

735 32 Rychvald

 

Zmena doručovacej adresy

Objednávka Vám bude doručená na adresu, ktorú ste v objednávke zadali. Ak zistíte, že ste do objednávky napísali chybnú adresu, kontaktujte nás čo najskôr na adrese: kontakt@misseco.cz

Nie sme tiež zodpovední za dodávku na adresu inú, než zadanú.

Storno dodávky, dôležité; Objednávky po ich spracovaní naším systémom nemožno zrušiť.

Pokiaľ chcete Vašu objednávku zrušiť či upraviť, kontaktujte nás na adrese:

kontakt@misseco.cz

Majte vždy k dispozícii číslo Vašej objednávky.

 

Podmienky doručenia

Produkty sú doručované Slovenskou poštou. Zmluvné a obchodné

podmienky môžete nájsť na webových stránkach https://misseco.sk/vseobecna-pravidla/.

Metóda Cena v EUR Platba
SLOVENSKÁ POŠTA 3€ Dobierka
Osobný odber (Rychvald) ZADARMO Hotovosť (nie karta)

Cenník je platný od 11.5.2018. Ceny sú uvedené vrátane DPH.

D * = deň odoslania

Ceny dopravy sú dotované, preto Vás prosíme Vážený zákazníci, aby ste objednaný tovar prevzali v stanovenej odbernej lehote.

 

Kontrola kvality

 

Naše produkty sú podrobené kontrole kvality. Ak ste dostali produkt, ktorý podľa Vás nespĺňa štandardy kvality, kontaktujte nás na e-mailovú adresu: kontakt@misseco.sk Pokiaľ obdržíme správu o nekvalitnom produkte či produktu, u ktorého sa objavil určitý defekt, nahradíme ho úplne zadarmo. Ak takúto správu nedostaneme, môže byť produkt zaslaný priamo nám, načo od nás obdržíte náhradný produkt. Tento náhradný produkt bude odoslaný po obdržaní nekvalitného či nefunkčného produktu. Nehradíme poštovné v prípade vrátenia tovaru. Produkt zašleme na skúmanie do laboratória. Ak sa potvrdí, že je naozaj chybný, uhradíme náklady na jeho zaslanie k nám. O tomto všetkom Vás upozorníme.